Якими будуть автовиставки майбутнього?

Виробники автомобілів не бачать сенсу в автосалонах і виставках авто …
Так, пандемія коронавіруса позначилася на прийнятті рішення, але справа не тільки в цьому. Як показали підсумки недавнього дослідження, після закінчення пандемії все менше автовиробників хочуть брати участь в автосалонах, а тому і попит на них потихеньку згасає. Про це свідчать результати опитування, проведеного мюнхенським інститутом економічних досліджень Ifo. Але виставки не зникнуть назовсім, вони сильно зміняться.

39% німецьких компаній, які брали участь в автомобільних форумах, заявили, що будуть скорочувати свої зобов’язання перед виставковими майданчиками після кризи.
Тільки 2% планують розширюватися,
а 59% хочуть зберегти свою участь в колишньому обсязі. У випадку з більш крупними компаніями частка тих, хто хоче скоротити свою участь, навіть трохи більше.

Однією з причин такої зміни може бути те, що «відсутність присутності», схоже, не робить ніякого впливу на компанії.
48% відзначили, що від неучасті у них не буде ніяких економічних втрат, 46% повідомили, що втрати будуть незначними і тільки 6% вважають, що втрати будуть великими. При цьому варто враховувати, що і сама участь в автосалонах – дуже витратний захід для багатьох виробників.

Все більшого значення набувають цифрові формати презентацій. Вони обходяться недорого, охоплення їх вище, і вони дозволяють привернути увагу до конкретної моделі. 65% компаній хочуть використовувати онлайн для розповіді про новинки набагато частіше. І тут доля більших компаній також вище.

«Виставкові компанії знаходяться в процесі розробки цифрових інструментів на стендах або проведення” гібридних “заходів. Автошоу все ще залишаються значущими для учасників, але все менше і менше, і в перспективі повинні повністю змінитися », – вважає експерт інституту Ifo Хорст Пензкофер.

А що ви думаєте з цього приводу? Ви відвідуєте виставки новинок авто?
Потрібні автовиставки або туди ходять лише “товсті гаманці”? ))